suzannemeinsma.reismee.nl

Off to Bangkok

(Door de niet zo goede Wifi verbinding op mijn laptop, ga ik het kort maar krachtig houden)

Zoooooo, na afscheid genomen van papa, mama, Mariska & Danny richting het vliegtuig!
17:35 uur vertrek maar dat liep even anders. Net op het moment dat we zouden vliegen sneeuwde het heel erg waardoor ze eerst ons vliegtuig schoon moesten blazen, vervolgens moesten ze met man en macht de baan sneeuwvrij krijgen waardoor we pas 3 uren later vertrokken! Maar ach, ik dacht dat we 16 uren zouden vliegen wat uiteindelijk 10 uren bleken, dus zo erg zat ik er niet mee dat ik 3 uren langer moest zitten. Ik had gedacht dat ik op een gegeven moment helemaal gek werd van het stil zitten na zoveel uren, ik had namelijk nog nooit langer dan 5 uren gevlogen, maar dat viel me ook heel erg mee.

Na aankomst zagen we eindelijk Femmie en toen was de hele reis weer goed :):):)!!!!!!
(Dit is Femke)

Na aankomst merkte ik gelijk dat ik aan de andere kant van de wereld was, wat een hitte! Ik hou echt van de zomer en kan ook goed tegen de hitte, dus mij hoor je niet klagen!
Vanaf het vliegveld werden we direct met de bus naar de accomodatie gebracht waar ik 10 weken verblijf. De accomodatie ligt ge-luk-kig maar een paar minuten van onze school (Stenden Rangsit University).

Na de koffers uit gehebben gepakt zijn we met zn allen gaan eten. Ik schrok van de prijzen, ik had al gehoord dat het zooo cheapass was hier, maar man voor €1,50 uit eten en voor €1,20 sigaretten en ga zo maar door. Ook zijn de restaurantjes etc. maar een paar minuten lopen van af ons appartement. Onderweg kom je veel salamanders tegen en straathonden waar ik met een grote boog om heen loop. Ik ben sowieso al bang voor honden maar ik wil zeker niet gebeten worden door deze. Daarnaast smeer ik mij continu in met DEET anders wordt je hier leggeprikt!

Morgen de eerste schooldag, wat ik nu nog niet echt kan bevatten aangezien het nu voelt als een vakantie.

Al met al dus een goed begin!
Welterusten!

Liefs, Suus




Reacties

Reacties

gea

Veel plezier op je eerste leer/ vakantie dag morgen 2 feb.?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!