suzannemeinsma.reismee.nl

Almost readyyyyyy

Lieve allemaal

Oh my...... de tijd vliegt! Na maanden aftellen is het dan ein-de-lijk zo ver: Morgen om 17:35 uur vlieg ik naar Bangkok samen met nog 11 andere studenten van de opleiding Small Business & Retail Management aan Stenden.

Ik woon sinds 3 jaar op mijzelf en red mij altijd prima alleen. Maar ook ik vind het nu erg spannend worden om bijna een half jaar aan de andere kant van de wereld te verblijven. Ik hoop niet op een te erge cultuurshock, haha.

Alle voorbereidingen zijn getroffen.. paspoort, vaccinaties, visum, medicijnen, GoPro, selfiestok (natúúrlijk), reisgidsen, nog even snel langs de Primark, etc.
Gelukkig (!) denkt mijn moeder mee met alles en was het koffer in pakken niet zo moeilijk. Ik ga er vanuit dat ik niets vergeten ben. Het scheelt dat ik twee koffers mee heb (beide mogen 23 kg wegen) dus voor mij is het niet kiezen welk kleding stuk ik mee wil nemen. Nadeel is dat ik waarschijnlijk veeel te veel mee neem, maar ach.

Zaterdag middag kom ik na 16 uren vliegen in het zonnige en warme (lees: 35 graden) Bangkok aan. Ik heb daarna 1,5 dag om Bangkok te verkennen want maandag 2 februari begint mijn eerste schooldag (in uniform!) alweer.

Mijn talent ligt helaas niet bij het schrijven van ' Blogs ', ik heb dus geen idee of ik hier mee door ga, maar ik zal proberen om eens in de zoveel tijd iedereen op de hoogte te houden van mijn ervaringen in Thailand & daarna Bali.

Tot de volgende blog in Thailand!